Salida 8/03/09
4 participantes
Página 1 de 1.
Salida 8/03/09
El domingo saldremos como siempre, la hora será a les 7:30 pa que nos de tiempu a cualquier cosa.La forcá no era mala empresa pero debe tener una neva de tres pares, si eso velino lleves los Skis a llumbu total a ti que más te da , vas sobrau; otra opción ye que Marcos vaya subiu en los skis , tú tirando de él y así pue llegar a la cumbre
En principio vamos el enemigo,seve y yo.Saludos
En principio vamos el enemigo,seve y yo.Saludos
Re: Salida 8/03/09
nun ye mala la idea yo nun tengo mieu a la nieve pero seve y marcos igual si como son de ciuda y tan en un transito pa pasar de pisa aceres a pisa montes, y cuesta mucho el madrugar en la ciuda, la Xente de pueblu tamos fartos de llevantamos al alba,pa ir a les tares del dia. Yo si quereies pisamos nieve. Si eso a les 7 ye meyor. A si los guelinos saldran a les 10 como siempre nun sea que cojan friu.
EL ENEMIGO
EL ENEMIGO
mejj- Mensajes : 61
SALIDA 8/3/09
yo este finde no puedo,toi de convalecencia..el jueves empiezo a rodar suave,y el domingo haber si puedo ir a la carrera,bueno,ir voy fijo ahora ke corra o no ya ye otru tema..
el duke- Mensajes : 246
Re: Salida 8/03/09
Al final salimos mañana a las siete y media desde El Entrego para hacer un circuito de unas dos horas y media.
En principio vamos Velino , Pico y yo.Si alguien se apunta que me pegue un toque para pasar a buscarlo.
Saludos
En principio vamos Velino , Pico y yo.Si alguien se apunta que me pegue un toque para pasar a buscarlo.
Saludos
seve- Mensajes : 422
Página 1 de 1.